Kas Estonian Air oleks õige juhtimisega ellu jäänud, kui Euroopa Komisjonilt poleks tulnud negatiivset otsust?

Ei. Algusest peale pakkus airBaltic konkurentsi, ja turg on ka väiksem. Lennuettevõttel, millel on aastas alla 5 miljoni reisija (Estonian Airiga sõitis parimatel aastatel 2011-2012 ligi 900 000 reisijat aastas - toim), on raske ellu jääda, kui ta ei teeninda just mingit nišši. Kõik lennufirmad peavad konsolideeruma ja strateegilisi partnereid leidma.

Kas NAGil (Nordic Aviation Group) on võimalus?

Ei. Ma saan aru küll, mida nad teevad, aga küsimus on selles, kuidas turgu üles ehitada, kui su koduturg on nii pisike ja suuremad mängijad on seal ka juba ees, nagu SAS ja Finnair. Annan NAGile paar-kolm aastat eluiga, oleneb sellest, kui kaua nad tahavad sinna raha sisse kühveldada.

Loe intervjuu täisversiooni Äripäevast.