AirBaltic peab leidma investori, et osta välja tellitud uued Bombardieri CS300 lennukid. AirBalticu suuromanik on Läti riik 99,7% osalusega. Ettevõte peaks suurendama õhulaevastiku praeguselt 24 lennukilt 2021. aastaks 35-ni.

Ettevõte jõudis mullu kasumisse, kuid eelnenud aastatel vajas seoses kahjumitega riigi poolset päästmist. Ettevõtte põhiturg on Baltikum, kus turuosa on 36%. Ettevõte lendab Lääne-Euroopasse ja endise Nõuk. Liidu liikmesriikidesse. Suvel võttis airBaltic üle ebaõnnestunud Leedu lennukompanii airLithuanica lennud. Ettevõte jälgib huviga Eesti turgu, mida praegu teenindab hädas Estonian Air.

AirBaltic pikendas 3 aastaks juhtimislepingut sakslasest juhatuse esimehe Martin Gaussiga, kes oli varem ise piloot ning on pööranud paremusele Saksa odavlennufirma airBerlini ja on juhtinud Ungari lennukompanii Malev restruktureerimist.

AirBalticu rahaline olukord sattus tähelepanu keskmesse kuna valitsus avalikustas otsuse loobuda mitmeaastasest lepingust kohaliku finantsnõustaja Prudentiaga, kuna levis uudis vastuolulisest finantsinvestorist, kes pidi investerima airBalticusse. Transpordiministeerium hakkab ise otsima investorit.

Septembris teatas Prudentia, et leidis ühe saksa investori, kes soovib süstida lennukompaniisse algselt 50 miljonit eurot ning hiljem veel 70-80 miljonit eurot, kirjutab ch-aviation.com