"airBaltic on kaasaegne ja dünaamiline piirkondlik lennufirma, mis pidevalt areneb," ütles ettevõtte president Bertolt Flick. Oluliseks saavutuseks pidas Flick 2003. aastal käivitatud "ühe otsa" piletite hinnastruktuuri, mis muutis lennureisid inimestele kättesaadavamaks.

Paljuski tänu ühesuunalistele piletitele kasvas airBalticu reisijate arv 2005. aasta esimese kaheksa kuuga võrreldes 2004. aasta esimese kaheksa kuuga 82%. Samuti tõukas kasvu tagant viie uue Riiast väljuva liini avamine.

2005. aasta algul viis airBaltic lõpule oma lennukipargi optimiseerimise ja kaasajastamise. Hetkel kasutab ettevõte kaht tüüpi lennukeid: Boeing 737 ja Fokker 50. Kümne aastaga on lennufirma loonud 690 töökohta.

"Usun, et airBalticul on läinud paremini kui ta unistada oskas ning on saanud Balti lennundusturu vaieldamatuks liidriks," ütles Läti Erastamisagentuuri eksdirektor ning endine airBalticu juhatuse liige Jānis Naglis. "airBaltic on SAS-i jaoks väga andekas tütar ning pole just kerge öelda, kumba reisijad rohkem eelistavad - ema või tütart."

Hoolimata lennunduses teravnevast konkurentsist on airBaltic säilitanud stabiilse positsiooni reisijate ja sihtkohtade arvu osas. Tänavu esimese kaheksa kuu jooksul lendas airBalticuga 41,3 protsenti Riia lennujaama kasutanud reisijatest. Vilniuse lennujaamas on airBalticu turuosa 22,4 protsenti.

Kümne aastaga on airBalticu lennukid tõusnud ja maandunud 99 000 korda, on veetnud õhus kokku 135 000 tundi ehk 15 aastat ning läbinud 70 miljonit kilomeetrit.