„Perekonniti“ jagunesid tarned järgnevalt: A320 tüüpi lennukeid 401, A330/A340 perekonna liikmeid 91 ning A380 hiigellennukeid 18 tükki.

Airbusi sõjaväelennukite osakond toimetas tellijateni 20 väiksemat ja keskmise suurusega sõja- ja transpordilennukit CN235 ja C295, ületades 2009. aasta näitajad nelja lennuki võrra.

Aastaks 2010 sai Airbus 644 reisilennuki tellimust. Uute tellimuste väärtus on hinnakirja aluseks võttes enam kui 84 miljardit dollarit. Üle 100 reisijakohaga lennukite lõikes on see 51 protsenti maailmaturust.

Uusi sõjalennukite tellimusi tuli 21.

Kõige enam uusi reisilennukitellimusi — 452 — laekus A320 perekonna lennukitele. A330/A340/A350 XWB lennukeid telliti 160, hiigellennukeid A380 aga 32.

2010. aasta lõpu seisuga oli Airbusil täitmata tellimusi 3552 reisilennuki jagu, mis rahaliselt võrdub kataloogihindades 480 miljardi dollariga. Nimetatud tellimuste täitmiseks tuleb täiskoormusega tööd teha kuus aastat. Sõjalennukeid ollakse tellijatele „võlgu“ on 247.

2010. aastal tõi Airbus turule A320neo (new engine option ehk uue mootori võimalus), mis pakub kütuse kokkuhoidu 15 protsendi ulatuses. See säästab 3600 tonni süsinikdioksiidi lennuki kohta aastas.

A350 XWB võitis mullu mitmeid strateegilisi hankeid ning tellimuste koguarv tõusis aasta lõpuks 583 peale.

Transportlennukite A400M programm on jõudmas lõppjärku, „lennuvõimelised” on neli prototüüpi. Sooritatud on rohkem kui 300 katselendu, lennutunde on kogunenud enam kui 1000. Varsti käivitub ka seeriatootmine, tsiviilsertifikaat on plaanis omandada juba enne käesoleva aasta lõppu.

A330 baasil ehitatud mitmeotstarbeline tankerlennuk MRTT sai 2010. aastal nii sõjalise kui tsiviilsertifikaadi. Viis sellist lennukit on juba lennukorras, nelja ehitatakse parasjagu ümber. Lähitulevikus antakse esimene MRTT üle Austraalia Kuninglikule Lennuväele.

Airbusi ümberstruktureerimiskava „Power 8“ ületas seatud eesmärgid nii kogutulu kui sularaha kokkuhoiu lõikes. Peamiselt taastuski Airbusi konkurentsivõime tänu ümberkorraldustele ning täiendava turuosa hõivamisele. Lisaks sellele on A380 programm võimaldanud ettevõttel vähendada oluliselt ajutiste töötajate rakendamist. Sajad sellisel viisil rakendatud inimesed võeti tööle täisajaga.

Aastal 2010 võttis Airbus tööle 2200 uut inimest, aasta lõpu seisuga on Airbusi palgalehel 52 500 töötajat.

Käesoleval aastal on plaanis võtta täiendavalt tööle kuni 300 inimest. Seda eriti seetõttu, et ühe vahekäiguga lennukite tootmine on tõusuteel, samuti on hoogu sisse võtmas A400M, A350 XWB ja A320neo arendus ja tootmine.

„2010 oli hea aasta. Kui aus olla, siis parem, kui me kaksteist kuud tagasi oskasime arvata,“ ütles Airbusi tegevjuht ja president Tom Enders. „Turg pöördus taas tõusuteele ning see on julgustav. Käesoleval aastal on meil aga ees palju väljakutseid, eriti arenduse valdkonnas. Nii et see aasta tuleb meil üks töökas aasta.“

2011. aastaks prognoosib Airbus tarnete ja tellimuste jätkuvat kasvu. „Lennufirmades kasvab nõudlus uute ja säästlike lennukite järele,“ ütles Enders. „Seetõttu võib öelda, et A320neo tuleb just õigel ajal.“