Ajujahil teise koha saanud Grillcube murrab välisturgudele

 (5)

Ajujahil teise koha saanud Grillcube murrab välisturgudele
GrillCubeDelfi

Sel aastal ettevõtluskonkursil Ajujaht teise koha saanud grillsöetoode Grillcube on finaalist alates kiiresti edasi arenenud ja esimesed müügid välisturgudele on juba tehtud.

Suurim kogus Grillcube on siiani läinud Leedu turule.

"Pool rekkat Grillcube läks Maxima jaeketti läbi kohaliku Leedu edasimüüja. Lisaks on proovitellimusi tulnud nii Prantsusmaalt, Iisraelist kui ka Šveitsist," rääkis Mäe.

"Huvi välisturgudelt on päris suur ja meil on koostöö käimas käesolevaks ja järgmiseks hooajaks edasimüüjatega 9 riigist," ütles Raus.

Veel sel suvel plaanib ettevõte siseneda Venemaa ja Hollandi turule, teatas Grillcube.

Praegusel hetkel töötavad ettevõtte GrillSeason OÜ omanikud Mart Raus ja Vahur Mäe juba peamiselt järgmise hooaja nimel. Tagasiside välisturgudelt on väga positiivne ja järgmiseks hooajaks soovime oma sihtturgudel juba oluliselt suuremas mahus esindatud olla," lausus Mäe.

Grillcube on 5-6 inimesele grillimiseks piisav kogus sütt, mis on pakendatud unikaalse struktuuriga papist pakendisse. See võimaldab grillsöe süüteainevabalt ja väga lihtsalt põlema saada. Tarvis on vaid süüdata karp ja juba 10 minuti pärast võib alustada grillimisega.

Lisaks mugavale grillielamusele võib kasutaja kindel olla, et grillitud toidul ei ole kunagi ebameeldivat süüteainest tulenevat kõrvalmaitset.Toodet tunnustavad ka Eesti grillieksperdid. "Kui pole aega või tahtmist puudest ise sütt teha, siis on parim alternatiiv just Grillcube," ütles Ragnar Karu grillimeeskonnast Grillisemud.

Loe veel

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare