Eile õhtul tabas ideede esitamise keskkonda F6S ka väike tehniline tõrge, mistõttu oli see ajutiselt maas.

Ajujahi ellukutsuja EASi ettevõtluse keskuse direktori Tanel Rebase sõnul näitab varasemate hooaegade kogemus, et mõned alustavad ideede esitamist viimasel päeval ja ei jõua seda õigeks ajaks konkursile ära esitada. „Ka hilised ärkajad on teretulnud ja ma kutsun veel kõiki üles, vormistage oma idee ja esitage see ära, isegi kui kõik ei ole veel päris lõpuni selge. Selleks Ajujaht ongi, et sind oma idee arendamisel aidata,“ julgustab Rebane võimalusest kinni haarama.

Praeguseks on erinevatelt maakondlikelt ja temaatilistelt üritustelt selgunud üheksa ideed, kes on saanud otsepääsme Ajujahi järgmisesse vooru ehk 100 parema idee hulka. Nendeks on Timey OÜ, Turism, Cookers/Eaters, AMAR, SmartTriggr, Culturest, Stickify, SmartCup ja SecureBadger. Ülejäänud Top 100 hulka pääsevad ideed valib välja žürii kõigist Ajujahile esitatud ideede seast hiljemalt novembri keskpaigaks.

Ajujahi tänavune auhinnafond on 75 000 eurot. Kokku panevad Ajujahi toetajad välja kuus temaatilist eriauhinda. SEB ja Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustik toetavad 5000 euroga hooaja parimat sotsiaalset ettevõtet. „Peame initsiatiivi jätkusuutliku ühiskonna loomisel ülioluliseks – olgu see hariduses, tervishoius, keskkonnateadlikkuses või mõnes muus valdkonnas. Me loodame, et saame siin ühes Ajujahiga luua sünergiat, tuua oma ärilisi teadmisi sotsiaalsete ettevõtete teenistusse ja seeläbi aidata kaasa meie kõigi elukorralduse arengule,” räägib SEB Balti divisjoni strateegia valdkonna juht Andra Altoa.

Ajujahile saab ideid esitada 4. novembrini siin.