Olvi Grupi tegevdirektor Lasse Aho sõnul halvas Eesti äri müügitulemused aktsiisitõus ja halb suveilm. Kui teises kvartalis aitasid müügile kaasa aktsiisitõusu eelsed osturallid, siis kolmandas kvartalis on hinnatõusu mõju selgelt näha. Selle aasta esimese üheksa kuuga kasvasid grupi kõikide üksuste müüginumbrid peale Eesti.

Kokku langes müügitulu esimese üheksa kuu jooksul võrreldes 2016. aastaga 2,3%, kuid võrreldes selle aasta kolmandat kvartalit mullusega on langus 19,3%. Koguseliselt langes müük kolmandas kvartalis lausa 24,3% ehk 24,1 miljonile liitrile võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.

Eesti üksuse kasum kukkus üheksa kuuga 2%, kuid kolmanda kvartali kasum võrreldes 2016. aasta sama kvartaliga langes 26%. Samuti vähenes Eestis töötajate arv 20 inimese võrra.

A.Le Coqi juht Tarmo Noop jäi tulemusi kommenteerides napisõnaliseks. "Lühidalt öeldes on tegemist aktsiisitõusu mõjuga," nentis ta. Neljanda kvartali kohta ta spekuleerida ei soovinud.