"On kindlasti hea, et Eestil on oma maine, kuid see maine on kadumas, sest me ise ei tegele selle arendamisega," rääkis Alamäe, vahendas ERRi uudisteportaal.

"Viis aastat tagasi oli Eesti maine oluliselt tugevam kui praegu," märkis ta ning lisas, et inimesed, kes peaksid riigi turundamise eest vastutama, "ei saa viisakalt öeldes oma tööga hakkama".

"Ma ei räägi sellest, et me peaksime hakkama ostma CNN-i reklaame, kus me räägime sellest, kui tore on Eesti, vaid sellest, et me tegutseksime sihipäraselt kõikvõimalike väljaannetega, nagu näiteks The Economist või The Financial Times," rääkis ta.

"[Me peaksime] töötama sihipäraselt selle nimel, et Eesti tõuseks rahvusvahelistes edetabelites, sest ega keegi ei tea, kus Eesti tegelikult on," lisas Alamäe.