Alexela omanik Heiti Hääl ei julge projektile liiga suuri ega konkreetseid ootusi panna, ent ütleb, et Eestile jaguks kaupa, mida kasahhidel tasub just siitkaudu liigutada.

„Ma ei väidagi, et nüüd kohe midagi juhtuma hakkab, aga kui ei proovi, ei juhtu kindlasti midagi. Iga siia tulev tonn aitab jagada seda koormust, mida me tasudena maksma peame. Kui Soome ja Läti näevad vaeva, et nn siiditee rajale jääda, siis Eesti peaks ka kuidagi panustama."

Hääl nendib, et kui vaja, maksavad firmad välisesindaja kulud ka teisel aastal. „Seni kuni transiiti on ainult ettevõtjatel endal vaja, peamegi selle ise kinni maksma," teeb Hääl torke riikliku asjaajamise pihta.

"Iga siia tulev tonn aitab jagada seda koormust, mida me infratasudena maksma peame. Lisaks jääb Kasahstan nn uue siiditee koridori ning kui Soome ja Läti näevad vaeva, et samuti siiditee rajale jääda, siis Eesti peaks ka kuidagi panustama. Erkki Veismann on olnud väga tubli, sest tekkinud on juba kontaktid ja regulaarne suhtlus Eesti vastava ala inimeste ja kasahhi raudtee ning mitmete sealsete eksportivate ettevõtete vahel."