Aasta Turundustegu auhinna laureaadid valib välja turundus- ja reklaamiekspertidest koosnev žürii konkursile esitatud ankeetide põhjal. Žürii hindab esitatud tööde tulemuslikkust, uuenduslikust ja strtateegilist lähenemist, teatas Best Marketing. 

Erinevalt reklaamiauhindadest hindab Aasta Turundustegu konkurss turunduskampaaniate ärilist õnnestumist, mitte kunstilist poolt.

“Ettevõtete turunduskulud on aasta aastalt kasvanud ja firmade juhtkondi ning aktsionäre ja osanikke on huvitab aina rohkem turundusele tehtavate kulutuste tõhusus. Aasta Turundustegu konkurss juhib tähelepanu turunduskampaaniate efektiivsuse faktorile,” ütles Best Marketingi juht Hando Sinisalu.
Tänavusel konkursil on ka kaks uuendust: lisaks Aasta Turundustegu peaauhinnale antakse välja ka eriauhind väikese eelarvega kampaaniale. Teine uuendus on see, et Grand Prix valimisel osaleb ka ka kaks rahvusvahelist eksperti. Rahvusvaheliste ekspertide kaasamine suurendab konkursi erapooletust ja prestiiži.

5 finalisti, low-budget kategooria võitja ning Grand Prix kuulutatakse välja 6. märtsil 2008 Tartus toimuval Aasta Turundussündmusel "Password 2008".

Meenutuseks varasemad Aasta Turundustegu konkursi võitjad

2006: Hansa Varakindlustuse turuletoomine
2005: Hansapanga NPNK lansseerimine
2004: Sampo Panga pangavahetuskuu
2003: Radiolinja "Kõige ilusam leviala" kampaania
2002: Eurovisioni lauluvõistluse korraldamine
2001: EMT kaubamärgi taasesitus (Lepatriinu)
2000: Hansa Liisingu EGO kaarti lansseerimine
1999: A Le Coq-i kaubamärgi turuletoomine