?Konkurentide müüki pärssis eelmise aasta lõpus tehtud ettemüük hulgiladudesse, mida ajendas kartus aktsiisi tõusu ees. Altia Eesti ei läinud sellise tegevusega kaasa ning see on ennast igati õigustanud,? ütles Altia Eesti müügi- ja marketingidirektor Ivar Aus.

?Kange alkoholi kõrval kasvas käesoleva aasta esimeses kvartalis 70% võrra ka veiniportfelli müügimaht,? ütles Aus. ?Kogu importtoodete portfelli müük kasvas aga neli korda, mis tugines eeskätt Koskenkorva viina, William Grant and Sons International Ltd toodete ning veinide headel müügitulemustel. Just preemiumkategooria toodete müük on kasvanud oluliselt,? märkis ta.

2004. aastal müüs Altia Eesti AS 2,6 miljonit liitrit alkoholi, mis on ligi 25% enam kui aasta varem.

Läänemere piirkonna suurimate alkoholitootjate ja -turustajate hulka kuuluva Altia kontserni tütarettevõtted AS Altia Eesti ja AS Ofelia ühinevad käesoleva aasta mais, ühinenud ettevõtte ärinimeks saab Altia Eesti AS. Alates 1997. aastast on alkoholitootja AS-i Ofelia toodete müük Eesti turul toimunud Altia Eesti AS-i vahendusel.

Altia Eesti eesmärk on saada Eesti turul esimeseks tootjaks, kes omab ka suurt rahvusvaheliselt tuntud alkohoolsete jookide valikuga portfelli. Ettevõte tegutseb nii kodumaiste kui rahvusvaheliste tootemarkide esindajana kangetes jookides, veinides ning madala alkoholisisaldusega jookides.