Altia Eesti juhi Kristel Metsa sõnul eelistavad Eesti tarbijad aina rohkem kvaliteetseid alkoholijooke. "Näiteks ainuüksi Meukow’ konjaki müük kasvas aastaga enam kui kolm korda. Kokku kasvas kvaliteetkonjakite ja -brändide müük meie portfellis 91%. Viskide müügikasv oli 57% võrreldes 2010. aasta jõulukuuga, seda juhtis maailma populaarseim viskibränd Jack Daniel’s 61% kasvuga," ütles Mets.

Vahuveinide müügikasv detsembris oli ühtekokku 8%, sealhulgas on oluliselt kasvanud selliste kvaliteetbrändide müügimahud nagu Hispaanias enimmüüdud cava Codorniu (kasv 38%) ja Tšiili kvaliteetvahuvein Fresita (kasv 27%).

Altia portfelli viinade müük kasvas aastaga 9%. "Tuleb tõdeda, et Eesti kvaliteetviinad on üha populaarsemad: Saaremaa Viina müük kasvas 15% võrreldes 2010. aasta detsembriga. Kui vaadata Eesti viinatootjate aruannet, kasvas kodumaine viinatoodang 2010. aasta detsembriga võrreldes 7% võrra," lisas Mets.

Blossa glögide müük kasvas mulluse jõulukuuga võrreldes enam kui kolm korda. Kui 2010 detsembris osteti Eestis 3016 liitrit Blossa glögi, siis 2011 jõulukuul juba 10 112 liitrit.