“Larseni kaubamärgi omandamine tugevdab meie turupositsiooni Põhjamaades ja Baltikumis ning Altia positsiooni Põhjamaade turismisektori jaemüügis ja rahvusvahelises alkohoolsete jookide äris. Tehing tagab Altia kohaloleku Cognaci linnas koos täielikult integreeritud konjakitootmisega, mis lisaks tootmisüksustele hõlmab keldrites küpsevaid konjakeid. Altia eesmärgiks on oluliselt suurendada konjakiäri mahtu ja väärtust,” ütles Altia Plc juhatuse esimees Antti Pankakoski.

Larsen on üks suurimaid AOC konjaki tootjaid, mis pakub ainulaadset valikut tippklassi tooteid. Larsen Cognac’il on märkimisväärne turuosa Põhjamaade konjakite kategoorias ja peamine ekspordi sihtkoht on Aasia. Koos Larseni ostuga omandab Altia Remy Cointreau Groupilt ka IBIS’e brändi kaubamärgi. Tehingu lõpuleviimiseks tuleb läbi teha tavapärane regulatiivne protsess ning tehingu lõpetamist on oodata 2013. aasta suve lõpuks.

“Larseni firma asutas 1926. aastal Jens Larsen. On suur au võtta üle vastutus selle traditsioonidega kaubamärgi ees. Larseni kaubamärgis näeme väga suurt tulevikupotentsiaali osana Altia portfellist,” lisas Pankakoski.

Larseni konjak on tuntud kui “Viikingite konjak”. Kaubamärgi peamine tootevalik hõlmab VS, VSOP ja XO kategooria tooteid. Ettevõte toodab ka eritooteid, nagu Drakkar Viking Ship, mis on villitud käsitsi maalitud portselan- või klaaskarahvini.

Larseni omandamine on Pankakoski sõnul loomulik jätk Altia kasvustrateegias. Altia omandas 2009. aastal Grönstedtsi ja Amundseni konjakimargid, valiku Rootsi ja Taani traditsioonilisil kange alkoholi ja veinibrände ning Renault Cognac’i kaubamärgi 2010. aastal ning Xanté ja Arsenitchi kaubamärgid 2012. aastal.

Altia Plc teatas täna ka Taani juhtiva ajaloolise kaubamärgi, akvaviidi Brøndums omandamisest, millega kuulub nüüd Altiale 23 protsenti Taani akvaviti turust.