Ajaleht kasvatas eelmise aasta neljandas kvartalis digilehe tellimuste arvu eelmise kvartaliga võrreldes koguni 12,8%. Kokku oli ajalehel detsembri lõpus 668 000 maksvat digitellijat, kes peale New York Timesi tellisid ka sõsarväljaandeid International Herald Tribune ja Boston Globe. Septembri lõpus oli tellijaid 592 000.

Seevastu reklaamiturg on endiselt languses. Vastavad tulud vähenesid mullu neljandas kvartalis tunamullustega võrreldes 8,3%. Kõige rohkem vähenes reklaam trükiväljaandes – ligi 10% –, digilehe sama näitaja oli kõigest 1,7%. Ettevõtte uus president Mark Thompson teatas, et reklaamikeskkond on endiselt keeruline, kuid rõhutas, et pidev tellijate arvu suurenemine on positiivne märk tulevikuks. Ettevõtte kogukäive oli neljandas kvartalis 575,8 miljonit dollarit, olles aasta varasemaga võrreldes 5% suurenenud.

Pärast teate eelmisel nädalal avalikustamist tõusis lehe väljaandja The New York Times Company aktsia hind ligi 15%.