Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit (AMTEL) aga jääb neid järeldusi kommenteerides siiski pigem skeptilisele positsioonile.

"Uber ja muud sarnased jagamisteenused on alles sedavõrd uued, et järeldusi nende mõju kohta tehakse väga erinevaid. Näiteks avaldati alles mõned nädalad tagasi USAs uuring, kus jõuti järeldusele, et automüüki taolised teenused ei mõjuta, vähemalt lähitulevikus mitte. Põhiline mõju on siiski takso-ja autorendifirmadele," ütles AMTELi pressiesindaja Rein Luik.

"Antud teenuste puhul on sisuliselt siiski tegemist taksoteenusega ja kui seni on inimesi, kes eelistavad või vajavad isiklikku autot, siis miks peaks hakkama nad tulevikus eelistama taksoteenust," leidis ta.

Samas rõhutas Luik, et sõidujagamisteenused on väga uus ilming turul ja kaugeleulatuvaid järeldusi seni veel siiski raske teha.