Kui Apple’il läks börsil olles triljoni dollari väärtuse ületamiseks aega 38 aastat, siis Amazonil võttis see aega 21 aastat, vahendab Reuters.

Amazoni aktsia on viimase aastaga tõusnud üle kahe korra ehk täpsemalt 105%, kui firma on suutnud oma käivet ja kasumit kasvatada nii jaekaubanduses kui ka pilveteenuste pakkumisel.

Paljud analüütikud arvavad, et Amazoni väärtus võib lähiajal mööda minna ka Apple’ist, sest kuigi iPhone’id ja muud Apple’i seadmed on jätkuvalt väga populaarsed ning firma müügikäive kasvab, ei ole Apple suutnud siiski Amazoni meeletu müügikäibe kasvuga kaasas käia.

Amazon on investoritele muljet avaldanud sellega, kuidas nad on enda tegevusega läinud põhimõtteliselt jaekaubanduse igasse nurka, muutes tarbijate ostuharjumusi ning pannud tavapärased poed tugeva surve alla.

Allikas: Äripäev