„Meie põhitoodete ehk pakettide puhul on see hinnatõus olnud keskmiselt neli protsenti,“ rääkis Audentese turundus- ja kommunikatsioonijuht Karin Lass Delfile.

Ta tõi näite, et kõige müüdavam toode on täispakett, mis maksis varem 850 krooni, kuid nüüd maksab 860.56 krooni ehk 55 eurot.

Lassi sõnul on põhjuseks eelkõige vajadus hindu muuta kulupõhisteks, samas ei eitanud ta ka fakti, et uued hinnad täiseurodena on lihtsamini mõistetavad kui senditäpsusega ümardamine.

Uus hinnakiri hakkas 1. jaanuarist kehtima uutele klientidele.
Olemasolevate klientidega võtab Audentes kuu jooksul ühendust ja
teavitab neid.

„Lepingust tulenevalt on teenuse pakkujal õigus kuuajalise etteteatamisega hindu muuta,“ selgitas Lass. „See ei ole märkimisväärne hinnatõus.“