Teine probleemne e-kaupleja oli augustis hansapost.ee. Tarbijad kurtsid, et hansapost.ee ei võimalda neil kasutada 14-päevast taganemisõigust. Selle asemel pakub ettevõte tagasisaadetud toote remontimist, teatas tarbijakaitseamet.

Amet on alustanud kaupleja suhtes väärteomenetlust.

Jalatsite puhul on põhjust eelmisest kuust välja tuua ettevõte Morande Shoes OÜ, kes ei täitnud kolmel korral ameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni otsuseid. Firma oli küll algselt nõus defektiga jalatseid parandama, kuid keeldus pärast ebaõnnestunud remonti jalatsite ümbervahetamisest ja raha tagasimaksmisest.

Tänaseks on kingakaupluste Dream King, La Vita ja Vip King omanikfirma Morande Shoes OÜ tarbijakaitseameti musta nimekirja kantud viiel korral – täitmata on ka juulis ning jaanuaris tehtud tarbijakaebuste komisjoni otsused.

Augustis sai tarbijakaitseamet kokku 3428 tarbijate pöördumist. Kõige rohkem tekitas augustis inimestele probleeme internetikaubandus (239 pöördumist), teisele ja kolmandale kohale jäid jalatsid (154 pöördumist) ning turismiteenused (127 pöördumist).