Nimelt kannab uus 7. seeria BMW just sellist tehaseindeksit, kuigi esimeses võrdlustestis tugevate rivaalidega ei oma see mitte min­git tähtsust.

Määravamad on võimekas V­8, elavaloomuline automaatkäigukast, nelik­vedu ning moodsa tehnoloogia peaaegu et üleküllus. Pardal on kõik alates nelikroolimi­sest ja viipekäskluste süsteemist ning lõpeta­des lasertuledega.

Seni täitis ministrite ja majesteetide selts­konnas austavamaid ülesandeid Mercedes­Benz S-­klass. Ametis juba alates 2013. aastast, ühendas ta mugavuse ja luksuse seninägema­tul moel.

Kolmas „sakslane”, Audi A8, liigub tipptasemel poliitparketil juba aastast 2009, ent ei mõju kuidagi vanamoodsana. Igatahes vabatahtlikult Ingolstadti auto pensionile siir­duda ei kavatse.

Et heitlus põnevam oleks, kaasasime testi ka ühe maskeeritud sportauto.

Testist pikemalt saab lugeda 11. novembril ilmunud Autolehes.