“Müügi kasvule on kaasa aidanud pidev tootearendus, mis on võimaldanud luua erinevatele sihtrühmadele sobilik toode, ning see, et jäätisest on hakanud aina enam saama samasugune magustoit nagu iga teinegi maiustus," ütles AS Balbiino juhataja Riho Niils. "Kindlasti näitab selle aasta jätkuv käibekasv ka seda, et inimesed on aina enam hakanud tähelepanu pöörama toiduainetele, mille sisu on tervislik ja valmistatud naturaalsest kodumaisest toorainest."

Edukaimad müügiartiklid olid märtsis pulgajäätised Grosso ja Vanilla Ninja ning mitmesuguste lisanditega Nova jäätised. Samuti olid populaarsed ka 0,5–1-liitristes pakendites perejäätised.

Balbiino käibest ligi 50 protsenti moodustab sügavkülmutatud toitude hulgimüük. Sügavkülmutatud toiduainetest edeneb friikartulite ja juurviljade (Hortex, Farmrites) hulgimüük kõige paremini. Märtsikuu jooksul kasvas kõige enam Härmavilja kaubamärgi all müüdavate WOK-i uudistoodete ja pelmeenide hulgimüük. EPL