Eesti Kaugotsingu peadirektor Lembit Oblikas süüdistab Baltcomi klientide ülemeelitamises ebaausate võtetega. “Baltcom käib meie kliente pommitamas häbematute vahenditega,” ütles Oblikas. Viimaste päevade jooksul on Baltcom Oblika väitel üritanud ebaausate meetoditega üle võtta nelja Kaugotsingu klienti. Neist üks, AS Triip, vahetas operaatorit, ülejäänud kolm – piirivalveamet, Narva haigla ja Tartu Ülikooli kopsukliinik – jäid Kaugotsingu klientideks edasi.

Üleeile helistas Kaugotsingusse Narva haigla peaarst ja teatas, et teda külastas kaks Baltcomi töötajat, kes väitsid, et Kaugotsing on likvideeritud ja et Baltcom on Kaugotsingu õigusjärglane. “Tädike helistas siia ja küsis, kas meie firma on likvideeritud. Eitava vastuse saanud, ütles, et issand jumal küll, me oleme ju teiega rahul, miks me peaksime operaatorit vahetama,” rääkis Oblikas.

Kaugotsingu klienditeeninduse töötaja Tiina Oblikas ütles, et eile helistas Kaugotsingusse mees, kes väitis enda olevat kopsukliiniku majandusjuhataja Villu Puusepa. Tiina Oblikas helistas kopsukliinikusse tagasi ning küsis, kas seal töötab majandusjuhatajana Puusep. “Nad ütlesid, et ei tööta. Meil oli helistaja mobiilinumber teada, siis me kontrollisime, kelle mobiiltelefon see on. Tuli välja, et mobiili omanik on [Baltcomi Tartu esinduse müügiesindaja] Roman Ulanov, mitte Puusep,” rääkis ta.

“See on täielik vale,” ütles Ulanov. Ta lisas, et ta ei ole Puusepa nime all Kaugotsinguga ühendust võtnud ning kopsukliinikuga ei ole ta suhelnud juba kolm kuud. “Kaugotsing püüab meid maha laita, sest kliendid pöörduvad ise meie poole, kuna pakume odavamat ja paremat teenust,” ütles ta.

Baltcomi turundusdirektor Urmas Purde tõrjus Oblika süüdistused. “Need näited ei ole tõsiselt võetavad, ma kindlasti teaksin, kui meie müügiorganisatsioon nii äärmuslikke vahendeid kasutaks,” ütles ta. Purde hinnangul võivad Kaugotsingu süüdistused olla tingitud sellest, et viimase kuu jooksul on mitmed kliendid Narvas Baltcomile üle läinud.