Kõige suuremat – kahekordset käibe kasvu näitas Vene turg. Baltika teenis 2007. aastal auditeerimata andmetel 41 miljonit krooni puhaskasumit, teatas ettevõte.

Baltika juhatuse esimehe Meelis Milderi sõnul tuleks ettevõtte tulemusi vaadata kolme aastase strateegiaprotsessi (2006-2008) kontekstis. 2006 laienesime, 2007 saavutasime korraliku käibe kasvu, 2008 peame näitama ilusat kasumit,“ rääkis Milder.

2007. aasta kasuminumbrit kommenteerides kinnitab Milder, et tulemus oli ootuspärane. ”See on lõiv, mida tuli maksta kiire laienemise eest. Meil oli probleeme efektiivsuse juhtimisega suurtel turgudel, kuid murekohad on tänaseks fikseeritud ja tegeleme tõsiselt nende likvideerimisega,” rääkis Milder. ”Näen efektiivsuse tõusust olulist mõju 2008. aasta tulemusele,” kinnitas Milder.

Milderi sõnul on 2007. aasta näol tegemist “vahe-aastaga”, mil keskenduti ettevõtte sisulise väärtuse kasvatamisele ning tehti mitmeid tulevikku suunatud investeeringuid.

"Investeerisime mitmesse projekti, mille viljad peaksid kajastuma lähituleviku müügi- ja kasuminumbrites,” rääkis Milder. Näitena tõi ta Ivo Nikkolo uue poekontseptsiooni loomise ning kaubamärgi laienemise Leedu turule, aga ka Montoni esinduspoe avamise Tšehhis. Lisaks sellele toodi turule mitmed uued tootegrupid - Montoni jalanõud ja Spiced M teksakollektsioon, Mosaic lasterõivad ning üliedukas Lotte by Mosaic bränd. Milder tõi ettevõttele oluliste arengutena välja ülemineku Navisioni infosüsteemile ning asjaolu, et Poola kauplused jõudsid aasta lõikes esmakordselt kasumisse.

2007. aastal ulatusid Baltika Grupi investeeringud 103 miljoni kroonini, sealhulgas investeeriti jaekaubandusse 70 miljonit krooni.

Baltika jaeturgudest kasvas müük kõige enam Venemaal, kus kasv kahekordistus ning müügituluks kujunes 174 miljonit krooni. Ettevõtte seni suurima jaeturu – Eestiga on võrreldava positsiooni omandanud Leedu. Baltika müügitulu Eestis ulatus 248 miljoni kroonini, aastaseks kasvuks 23%, Leedus olid samad näitajad vastavalt 232 miljonit krooni ja 30%. Märkimisväärse, 37%-se kasvu ja 145 miljoni kroonise müügitulu saavutas Läti,

Ukrainas kasvas müük 22% ulatudes 157 miljoni kroonini. Poolas kahanesid müüginumbrid seoses ebaefektiivsete poodide sulgemisega, kuid kasvas kasumlikkus.

Jaekontseptsioonide lõikes kasvatas möödunud aastal kõige enam müüki Monton – 41%, järgnesid Mosaic 29% ning Baltman 14% müügikasvuga.

Baltika jaemüük ulatus 2007. aastal 987 miljoni kroonini, mis on 34% enam kui mullu.

2007. aasta lõpu seisuga oli Baltikal 128 kauplust seitsmes riigis müügipinnaga 24 290 ruutmeetrit. Aasta jooksul avati 20, suleti neli poodi ning neli poodi viidi samas kaubanduskeskuses üle suuremale pinnale.

Baltika Grupis töötas eelmise aasta lõpu seisuga 1 983 inimest, mis on 68 inimese võrra enam kui aasta varem.