Ettevõtte müügipind kasvas 56 protsenti, puhaskasumiks kujunes 24 miljonit krooni, teatas Baltika.

Baltika Grupi juhatuse esimehe Meelis Milderi sõnul on ettevõtte jaemüügi kiire kasvu mootoriks suure arvu uute poodide avamine koos juba töötavate pindade tulemuslikkuse kasvuga. “Võrreldavate poodide müügid kasvasid esimeses kvartalis tugevalt - 16 protsenti,” tutvustas Milder kasvu tagamaid. “Esimeses kvartalis teenitud korralik kasum võimaldab jaesüsteemi kiiret kasvu jätkata,” lisas ta.



Meelis Milder väljendas lootust, et lähitulevikus mõjutavad müügimahte positiivselt ka Ivo Nikkolo kaubamärgi viimine välisturgudele ning täiesti uue tootegrupi – Mosaici lasterõivaste turuletoomine.



Enam kui poole Baltika Grupi käibest andis kiirmoebränd Monton, mille käive moodustas 55% ehk 118 miljonit krooni. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas Montoni jaemüük 63%. Kaubamärgi Mosaic müük moodustas 31% jaemüügist ning kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 47%, ulatudes 67 miljoni kroonini. Baltmani müük kasvas 49%, ulatudes 21 miljoni kroonini. Baltika Grupi uue, 2006. aasta septembris omandatud kaubamärgi Ivo Nikkolo müük oli esimeses kvartalis kokku 4,2 miljonit krooni.



Turgude lõikes oli Grupi suurimaks jaeturuks esimeses kvartalis 24%-se osakaaluga Eesti. Suuruselt teine jaeturg oli Leedu, kõige kiiremini kasvas esimeses kvartalis jaemüük Venemaal, kus avati eelmisel aastal ka kõige rohkem uusi poode.



Käesoleva aasta I kvartalis avati kuus uut kauplust, neist neli Leedus, üks Ukrainas ja üks Venemaal. Üks kauplus viidi suuremale pinnale.



Arendusetegevuse ühe osana viidi seni vaid Eestis tegutsenud Ivo Nikkolo kaubamärk Leedu turule. I kvartali lõpu seisuga oli Baltika Grupil kokku 118 kauplust.



Esimesel poolaastal on ettevõttel plaanis avada kokku 12-16 ning aasta kokkuvõttes 20-25 uut kauplust.



Baltika Grupis töötas 2007. aasta märtsi lõpu seisuga 2017 inimest, sealhulgas jaekaubanduses 968, tootmises 847 ning peakontoris 202 inimest. Väljaspool Eestit töötas 792 inimest ehk 39% Grupi töötajatest.



Baltika Grupp on kiirelt kasvav rõivakaubandusettevõte, mis tegutseb Baltikumi ja Ida-Euroopa turgudel. Grupp opereerib Montoni, Mosaici, Baltmani ja Ivo Nikkolo jaekette kuues riigis – Eestis, Lätis, Leedus, Poolas, Ukrainas ja Venemaal. Baltika kasutab vertikaalselt integreeritud ärimudelit, mis ühendab rõivakollektsioonide loomise, tootmise ja jaekaubanduse ning võimaldab pakkuda uusi moerõivaid iga nädal.