Iseäranis suur oli juuli müügikasv möödunud aastaga võrreldes Poolas – 52%. Tublisti paisus müük ka Venemaal ja Ukrainas – vastavalt 23% ja 17%. Leedus ning Lätis suurenes käive vastavalt 6% ja üks protsent, Eestis aga kahanes ligi ühe protsendi võrra.
Baltika juulikuu konsolideeritud müügituluks kujunes 96,5 miljonit krooni, mullusega võrreldes tõusis see kaheksa protsenti. Võrreldavate poodide müügikasvuks kujunes juulis 7%.
Baltika juhatuse esimees Meelis Milder kinnitas juulikuu müüke kommenteerides, et viimastel aastatel tehtud suurtel investeeringutel Ida-Euroopa turgudele on praegu määrav roll. “Tegemist on praktiliselt ainsate turgudega Euroopas, kus majandus ja tarbimine kasvavad kiirenevas tempos,” sõnas Milder.
Samas tuli Poolast tänavu esimese poolaastaga vaid kolm protsenti Baltika käibest, Venemaa ja Ukraina moodustasid kumbki üle kuuendiku. Ettevõtte põhiturg asub endiselt Baltimaades, mis andsid 61% esimese kuue kuu müügitulust.
Seitsme kuu kokkuvõttes ulatusid Baltika müügitulud 647 miljoni kroonini, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 3%, kusjuures jaemüük suurenes 10%. Juuli lõpus oli Baltika Grupil 125 kauplust müügipinnaga 24 461 ruutmeetrit. Ettevõte opereerib Montoni, Mosaici, Baltmani ja Ivo Nikkolo jaekette.