Käive vähenes neli protsenti, 10,3 miljoni euroni. Jaemüük ja hulgimüük vähenesid, kuid e-pood näitas jätkuvalt tugevat kasvu suurenedes eelmise aasta esimese kvartaliga võrreldes 35%, teatas ettevõte börsile.

Esimese kvartali jaemüük oli 8,137 miljonit eurot vähenedes 5% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.

“Jaanuari heale müügile järgnes läbi aegade nõrgim veebruari tulemus, mille põhjustas eelkõige kliendikülastuste oluline langus ja seda eriti Leedu turul,” teatas ettevõte. “Märtsis tõid erinevad kampaaniad külastajad taas poodidesse ning müügitrend paranes.”

Hulgi- ja frantsiisimüük vähenes eelmise aasta esimese kvartaliga võrreldes 8% ja oli 1,702 miljonit eurot. Esimese kvartali müügi languse peamisteks põhjusteks oli frantsiisimüügi vähenemine Venemaal, Ukrainas ja Valgevenes.

Baltika Grupi e-poe Andmorefashion.com esimese kvartali müügitulu kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 35% ja oli 470 000 eurot.