Eelmise aasta sama perioodiga võrreldes kasvas müügitulu 15% ja puhaskasum ligi 17 korda.

“Oleme päris rahul esimese kvartali kasumlikkusega. Töö marginaalide ja varude juhtimisega on andnud tulemusi,” kommenteeris Baltika juhatuse esimees Meelis Milder. “Saavutatud puhaskasumimarginaal 6,7% annab häid lootusi kogu aastaks,” lisas ta.

Tugev kevadhooaja algus eriti naistekollektsioonide (Montoni naistetooted ja CHR) müügil tõhustas kogu süsteemi müügiefektiivsust, ruutmeetrimüük kasvas esimeses kvartalis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 19%, sealhulgas võrreldavatel pindadel (like-for-like) kasvas müük 11%.

Baltika suurim kiirmoebränd Monton andis esimese kvartali jaekäibest 53%, kokku 58,6 miljonit krooni. Kontorirõivaste brändi CHR/Evermen jaemüük oli 26%, moodustades 28,8 miljonit krooni, ja meesterõivaste bränd Baltman 11%, kokku 12,1 miljonit krooni. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, kasvas kõige kiiremini CHR/Evermeni jaemüük – 77%.

Esimese kvartali jaemüük kasvas kõikidel Baltika jaeturgudel, enim Eestis 29%, Lätis 27% ja Ukrainas 24%. EPL