Suurimad müügikasvud saavutati Balti regioonis, kus müügid kasvasid 21%, sealhulgas Eestis 19%, Lätis 26% ja Leedus 20% võrra, teatas Baltika.

Ida-Euroopa regiooni müügid vähenesid eelmise aastaga võrreldes 3% võrra, jaemüük Ukrainas kasvas 8% ning Venemaal vähenes 9%.

Võrreldavate poodide müügid ruutmeetrile kasvasid märtsis 18%, sealhulgas Eestis 20%, Lätis 26%, Leedus 20%, Venemaal 17% ja Ukrainas 5%. Kohalikus valuutas kasvas võrreldavate poodide müük Venemaal 14% ja vähenes Ukrainas 1% võrra võrreldes eelmise aasta märtsiga.

Hulgimüük vähenes märtsis eelmise aastaga võrreldes 20%.

Baltika märtsi konsolideeritud müügitulu ulatus 4 173 tuhande euroni, kasvades võrreldes eelmise aastaga 7% võrra.

Baltikal oli märtsi lõpu seisuga 108 kauplust müügipinnaga 21 807 m². Tänavu märtsis sulges ettevõte ühe Mosaici kaupluse Donetskis ja ühe Baltmani kaupluse Šiauliais.

Kolme kuu kokkuvõttes ulatusid Grupi müügitulud 12 631 tuhande euroni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 7%, sh jaemüük oli kokku 11 522 tuhat eurot (+7%) ja hulgimüük 839 tuhat eurot (-1%).

Jaesüsteemi kolme kuu müügiefektiivsus kasvas eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 16%.