Suurimad müügikasvud saavutati Balti regioonis, kus müügid kasvasid 6%, sealhulgas Eestis 14% ja Lätis 11%. Leedus vähenesid müügid 9% võrra. Ida-Euroopa regiooni müügid vähenesid juunis kokku 18%, sealhulgas Venemaal 12% ning Ukrainas oli jaemüük 28% väiksem kui aasta tagasi.

Võrreldavate poodide müügid ruutmeetrile kasvasid juunis 4%, sealhulgas Eestis 13%, Lätis 11% ja Leedus 5%. Venemaal vähenesid võrreldavate poodide müügid ruutmeetrile 1% ning Ukrainas 12%, samas kohalikus valuutas jäi Venemaa müük eelmise aasta juuniga samale tasemele ning Ukrainas suurenes müük ruutmeetrile 2%. Müügiefektiivsus (müük/m²) kasvas juunis kogu jaesüsteemis 5%.

Baltika juuni konsolideeritud müügitulu ulatus 4 202 tuhande euroni, vähenedes eelmise aasta juuniga võrreldes 5%.

Baltikal oli juuni lõpu seisuga 116 kauplust müügipinnaga 23 582 m², mis oli 12 kaupluse võrra vähem kui aasta tagasi.

Teises kvartalis ulatusid Grupi müügitulud 12 657 tuhande euroni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 1%, sh jaemüük oli kokku 12 099 tuhat eurot (+1%) ja hulgimüük 430 tuhat eurot (-7%).

Teise kvartali jaesüsteemi müügiefektiivsus kasvas võrreldes eelmise aastaga 11%.

Kuue kuu kokkuvõttes ulatusid Grupi müügitulud 24 427 tuhande euroni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 3%, sh jaemüük oli kokku 22 853 tuhat eurot (+4%) ja hulgimüük 1 275 tuhat eurot (-14%).

Jaesüsteemi kuue kuu müügiefektiivsus kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 14%.

Juuni müük,
tuhat eurot20112010Muutus
Jaemüük4 0584 230-4%
Hulgimüük103133-23%
Muu4166-38%
Kokku4 2024 429-5%