Jaemüük vähenes 13% ja müügi kahanemine oli Baltikumis ühtlane. Eestis ja Lätis vähenes see 13% ja Leedus 14%.

Hulgimüük suurenes eelmise aasta juuliga võrreldes 32% ja e-poe müük kasvas 8% võrra.

Juulis avati üks uus Montoni frantsiisipood Kiievis Ukrainas. Baltikal oli juuli lõpu seisuga kokku 131 kauplust, seal hulgas frantsiisipoed: 16 Ukrainas, 13 Venemaal, 6 Hispaanias ja 2 Valgevenes. Baltika enda opereeritavaid poode oli kuu lõpu seisuga 94, kaupluste kuu keskmine müügipind vähenes 1% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.

Seitsme kuu kokkuvõttes vähenes käive aastaga 5%, 26,5 miljoni euroni.

"Baltika jaemüüki Balti jaeturul mõjutasid juulis mitmed tegurid. Leedu turu tulemust mõjutas tugevasti kahe olulise brändikaupluse - Vilniuses Panorama kaubanduskeskuses asuvate Baltmani ja Montoni – ajutine sulgemine praktiliselt terveks juulikuuks renoveerimistööde ajaks," kommenteeris tulemusi Baltika Grupi müügi- ja turundusdirektor Kristel Sooaru. "Teiseks mõjuriks on võrreldes eelmise aastaga tarbijate ostukäitumise muutumine."

2015. aasta juulis ostsid kliendid tänu jahedale suvele tänavusega võrreldes rohkem hinnalisemaid ülerõivaid ja müügile jõudnud sügiskollektsiooni esemeid, samal ajal kui selle aasta juulikuus eelistasid kliendid pigem kergemaid suvisemaid tooteid.

"Kui vaadata aga juulikuu müüke tervikuna, siis kasvas Baltika müük hulgi- ja frantsiisivaldkonnas ja e-poe Andmorefashion.com kaudu oluliselt – vastavalt 32% ja 8%," jätkas ta. "E-poe müük kasvas sealjuures enim Leedus ja Lätis, mis on samuti üks tarbijate ostukäitumise illustreerija – jaekaubandusvõrk on ostude sooritamiseks endiselt kõige olulisem koht, kuid aina enam oste tehakse ka e-poe kaudu. Kokkuvõttes oleme täpsemaid põhjuseid analüüsimas, et teha järeldused eesootavaks kõige olulisemaks hooajaks Baltika jaoks. Kuigi II kvartali tulemused näitasid positiivsed tulemusi ja kasumi kasvu, siis peame tegema pingutused selleks, et samal suunal jätkata."