Kasumlikkuse kasvu mõjutas edukas allahindlusperioodide müügijuhtimine ning kõrgemate marginaalidega Ukraina ja Venemaa müügi suurenemine. Tulemusi toetavad jätkuvalt kogu jaemüügi kiire kasv ja võrreldavate pindade tugev müügikasv, suurenenud müügiefektiivsus ning paranenud varude juhtimine, teatas ettevõte.

„Oleme püstitanud Baltika Grupile kõrged kasvueesmärgid aastateks 2006-2008. Nende saavutamine nõuab lisaks meeskonna pingutustele veel ka suuri investeeringuid, eriti perioodi algusaegadel, nii uutesse poodidesse kui ka uutesse kasvuideedesse. Seetõttu on mul topelt hea meel, et me käesoleva aasta esimesel poolel mitte üksnes ei saavutanud aastatagusega võrreldes veelgi paremaid finantstulemusi, vaid valmistasime ette ka mitmed tuleviku kasvu tagavad projektid,” kommenteeris Baltika juhatuse esimees Meelis Milder.

Baltika Grupi suurimaks jaeturuks oli esimesel poolaastal jätkuvalt 89 miljoni kroonise käibega Eesti, mille käive kasvas 23% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.