Kvartali müük kasvas 6% ja müügiefektiivsus 15%, tugevaid tulemusi näitasid kõik brändid ja turud, sealhulgas seni tagasihoidlikumalt kasvanud Leedu ja Venemaa, teatas BNS.

„Kolmanda kvartali kasumit toetasid kasvav müük ja müügiefektiivsus, tugevad kollektsioonid ning parem varude ja allahindluskampaaniate juhtimine,“ ütles Baltika juhatuse esimees Meelis Milder.

„Turuportfelli kasv on ühtlustunud – Läti ja Eesti müük suurenes senises tempos, tublit müügikasvu näitas siiani tagasihoidlikumalt taastunud Leedu. Venemaa 18% müügiefektiivsus on tugev saavutus ning kinnitab turu kasumlikku arengut. Viimase aasta jooksul oleme selle nimel restruktureerinud oluliselt sealset jaesüsteemi ning täpsustanud kollektsioonide pakkumist ja hinnastamist.“

Lätis kasvas müügitulu 17%, Leedus 13%, Eestis 9% ning Ukrainas 5%. Tulenevalt olulisest müügipinna vähenemisest on Venemaa müügitulu vähenemine 5% võrra tugev tulemus. Kolmandas kvartalis kasvas kõikide brändide müük, enim Baltmanil (16%) ja Ivo Nikkolol (12%). Tulenevalt müügipinna vähenemisest oli Mosaici ja Montoni müügik asv tagasihoidlikum (6% ja 3%), ent mõlemad näitasid tugevat müügiefektiivsuse kasvu (17% ja 12%).

„Baltika Kvartali kinnistu müük tugevdas finantspositsiooni ning investeerimislaenu toel keskendume jaesüsteemi renoveerimisele. Oleme uuendanud esimesed Montoni ja Mosaici kauplused, mille müügitulemused on selgelt paranenud, ning jätkame ülejäänud poesüsteemi renoveerimist. Täiesti uue kontseptsiooniga kauplused avame järgmise aasta algul Venemaal, Eestis, Lätis ja Leedus,“ lisas Milder.