Euromoney kõige enam arenenud ettevõtete seas sai Baltika neljanda koha, kõige paremini ligipääsetava tippjuhtkonna kategoorias seitsmenda ning kõige veenvama ja arusaadavama strateegia kategoorias Eesti ettevõtetest teise koha Hansapanga järel.

"See on suurepärane tulemus ja esimene rahvusvaheline tunnustus meie viimastel aastatel toimunud edukale muutusele tootmisettevõttest jaekaubandusettevõtteks,? kommenteeris Baltika juhatuse esimees Meelis Milder. ?See võit on eriti oluline, sest Baltika eesmärk on saada juhtivaks spetsialiseeritud jaekaubandusettevõttes just Ida- ja Kesk-Euroopa regioonis."

Euromoney teine iga-aastane Ida- ja Kesk-Euroopa ettevõtete uuring viidi läbi juhtivate pankade analüütikute hulgas ja uurimisinstituutides Ida- ja Kesk-Euroopas. Vastajad valisid kolm parimate ettevõtet piirkonna igas riigis ja nendes sektorites, mida nad analüüsivad põhinedes konkurentsivõimele turul, kasumlikkusele, ettevõtte kasvupotentsiaalile, juhtimise kvaliteedile ja jätkusuutlikkusele.

Baltika Grupp on rahvusvaheline spetsialiseeritud rõivakaubanduse ettevõte, mis töötab nelja kauplusekontseptsiooniga (Monton, Baltman; Mosaic ja Vabrikupoed), mis on jagatud 94 poe vahel kuuel turul: Eestis, Lätis, Leedus, Poolas, Ukrainas ja Venemaal.