Auditeeritud andmetel oli ettevõtte käive üle 67 miljoni krooni ning kasum 5,1 miljonit krooni.
Beiersdorf OÜ tegevjuhi Heidy Särgava sõnul suurenes ettevõtte käive aastaga 13,2%, mis on järjest tiheneva konkurentsi tingimustes väga hea tulemus. “2006. aasta oli edukas nii NIVEA kosmeetika- ja nahahooldustooteid kui Eucerini ning Hansaplasti meditsiinitooteid turustavatele osakondadele,” rääkis Särgava.

Beiersdorfi kõikide osakondade müügimahud suurenesid: kosmeetikas 10,6% ja meditsiinitoodete osas 37,7%. Kosmeetika- ja nahahooldustoodete müügikäive Eestis moodustas ettevõtte kogukäibest 2006. aastal 85% ning meditsiinitoodete käive 15%. Eucerini apteegikosmeetika toodete müügikäive 2006. aastal ületas eelneva aasta käivet 33% ning Hansaplasti meditsiinitoodete müügikäive oli varasema aastaga võrreldes 45% suurem.

Uuringufirma AC Nielsen andmetel oli Beiersdorfi edukaim tootesari Eestis 2006. aastal hügieeniliste huulepulkade sari NIVEA Lip Care, mis hõivas konkureerivate tootesarjade koguturust 47%. Edukad tootesarjad olid ka NIVEA Visage turuosaga 24% ja NIVEA Body turuosaga 21%. Beiersdorfi menukaimad tooted 2006. aastal olid NIVEA Body tselluliidivastane geel-kreem Good-bye Cellulite, NIVEA for Men After-Shave balsam, NIVEA Visage silmameigieemaldaja, NIVEA Visage Q10 päevakreem ning NIVEA Hair Care šampoon meestele.

NIVEA tooteid valmistav Beiersdorf Group on maailma üks suurim nahahooldus- ja kosmeetikatoodete, meditsiinitoodete ning büroo- ja tööstusteipide tootmisega tegelev kontsern. Beiersdorfi kontserni müügikäive kasvas aastaga 7,2%, ulatudes 2006. aastal üle 80 miljardi krooni. Beiersdorfi tooteid müüakse rohkem kui 100 riigis. Eestis müüb Beiersdorfi tooteid kontserni tütarfirma Beiersdorf OÜ.