„Olemasolevate klientide jaoks ühinemine muutusi kaasa ei too, pigem toob kahe ettevõtte liitmine kliendile rohkem selgust,“ rääkis Bigbanki järelmaksu osakonna juht Tõnis Mänd.

„Klient saab kogu informatsiooni ühest kanalist, meie jaoks on aga ühe kaubamärgi turundamine oluliselt lihtsam. Ühises ettevõttes tõuseb kindlasti teenuse kvaliteet ja kliendiandmete efektiivsem analüüs võimaldab meil kiiremini vastata nii kliendi taotlustele kui ka muudele küsimustele."

Tõnis Männi sõnul teeb järelmaksu pakkumine Bigbanki kaubamärgi alt ka partnerite teenindamisel asjaajamise oluliselt lihtsamaks ja arusaadavamaks. „Ühine kaubamärk annab võimaluse kombineerida Bigbanki erinevaid tooteid vastavalt partneri vajadustele. Näiteks on meie partneritel nüüdsest tunduvalt lihtsam pakkuda jaanuaris edukalt lansseeritud Bigbanki mobiilset krediitkaarti.“

„Suurema summa korraga välja käimine võib osutuda paljudele üle jõu käivaks, samas jagades kulutusi pikema perioodi peale, muudab see ostu kliendile võimalikuks,“ lausus Mänd.