Selle ettevõtte abil loodetakse saada kaalukas tükk väiksemate laevade, eeskätt parvlaevade ehitamise turust.

Fiskerstrandi juhataja Rolf Fiskerstrand märkis, et ühisfirma loomiseks andis usku kaheksa aasta pikkune hea koostöö BLRT Gruppi kuuluva Klaipeda laevatehasega.

Firma tulevikuplaanidest rääkides tõdes Fiskerstrand, et esialgu on eesmärgiks reisijatele ja autodele mõeldud ro-ro tüüpi parvlaevade, kaubalaevade ja kalalaevade ehitus. Kaks järgmist parvlaeva antakse lähiajal üle Portugali tellijale Atlantic Ferries.

Konkurentsieeliseks teiste Skandinaavia laevaehitajate ees hindas Fiskerstrand asjaolu, et  osaliselt tehakse laevaehitustöid Leedus, kus see on odavam ja väga hea kvaliteediga.

Fiskerstrandi sõnul ei ole laevaehitajatel praegu tööpuudust karta, sest mõõn Skandinaavia laevaehituses on seljataga ja kõigil firmadel läheb järjest paremini. Suurt tellimuste hulka loodab ta Norrast, kus laevafirmad on asunud laevastikku uuendama ning vajavad just Fiskerstrand BLRT AS-i tehasele sobivaid aluseid.

2001. aasta augustis omandas BLRT Grupp Vakaru Laivu Remontase Leedus. Tänaseks on BLRT Grupp investeerinud tehasesse ligi miljard krooni ning viinud ettevõtte kasumisse tänu restruktureerimisele ning tegevusalade ringi laiendamisele.

BLRT Gruppi kuulub 65 tütarettevõtet Eestis, Lätis, Leedus, Ukrainas, Venemaal, Soomes ja Norras.