Ettevõte kärpisid kolme aasta jooksul töötajate arvu enam kui poole võrra, kuna käibekasv aeglustus, kuid nüüd teenib raskete otsuste vilju pannes suuremat rõhku mänguritele ostudele ja reklaamidele makstud allalaadimiste asemel. Ettevõte sõltub rohkem litsentsipartneritest videode ja müügi eest, selle asemel, et teha kõike ettevõttes.

Ettevõtte uus strateegia keskendub eelkõige mängudele, kuna seda teeb ettevõte kõige paremini, ütles ettevõtte juht Kati Levoranta Rovio peakontoris Espoos. „Me oleme väga heal positsioonil.“

Ka ettevõtte kasum paraneb, aidates tekitada investorite huvi võimaliku ettevõtte börsile tuleku vastu. Aktsiate avalik pakkumine võib toimuda juba kõige varem septembris ning ettevõtte turuväärtus võib ulatuda umbes kahe miljardi dollarini, rääkisid teemaga kursis olevad inimesed. Levoranta keeldus IPO teemadel rääkimast, öeldes, et kõigepealt tuleb ellu viia uus strateegia.

Hetkel on Rovio suurim rahamasin Angry Birds 2. Headest rahamasinatest mobiilimängude eluiga on üle kolme aasta.

Rovio käive kasvas teises kvartalis aastaga 94 protsenti, 86,2 miljonile eurole. Ettevõtte EBITDA kasum hüppas 269 protsenti, 31,6 miljonile eurole.