Astraid koostatakse lisaks Loode-Inglismaal asuvas Ellesmere Porti tehases ka Poolas Gliwices. Kõige tõenäolisemaks lahkujaks teeb Ellesmere Porti tehase tõik, et selle toodangus on kohalike osade osakaal väikseim Ühendkuningriigi autotehastest, vaid umbes 25%, ütles autotööstuse majanduse emeriitprofessor Garel Rhys Cardiffi ülikoolist. "Sel on vähene pidepunkt ja ses mõttes on see kõige haavatavam," ütles ta Automotive Newsile.

GM on valmistanud ses tehases autosid aastast 1964. Kolimine tuleks ilmselt kõne alla aastal 2021 kui värskelt uuendatud Astrat taas kord uuendama hakatakse.

Kolimise põhjust tuleb otsida võimalikest imporditollidest, mida EL pärast Brexitit Ühendkuningriigi toodangule rakendada võib. Tõenäoliselt kolitakse tehas väljaande andmeil Saksamaale või Poola.

Ühendkuningriigis on teinegi GMi tehas, Lutonis pannakse kokku Vivaro väikebusse ja kaubikuid.

GMi Ühendkuningriigi haru Vauxhalli pressiesindaja ütles väljaandele, et "äri jätkub tavapäraselt" kuni Ühendkuningriik ELi kuulumise lepingu prügikasti heidab.