Bussifirma omanik šotlane Brian Souter ütles Ärilehele antud intervjuus, et Tallinnast kolme Eesti linna viivad väljumised ei jää ettevõtte viimaseks suureks uudiseks. Tulevikuplaanid on märksa ambitsioonikamad.

Kui miski kõlab liiga hästi, tekib paratamatult umbusk. Loosungiga „piletid alates ühest eurost” on kõigile selgeks saanud, et te ei müü bussitäit üheeuroseid pileteid. Nüüd ütlesite pressikonverentsil, et kampaaniavälisel ajal garanteerite ainult nii palju, et ühel konkreetsel väljumisel on vähemalt üks sellise hinnaga pilet. Kui palju tuleb maksta neil, kes esimesena jaole ei saa?

Superbus toimib nagu odavlennufirma. Kui üheeurosed piletid otsa saavad, hakkab pileti hind sõltuma nõudlusest. Küsimus on keskmises sõiduhinnas ja see on kõikidel turgudel, kus toimetame, alati konkurentide omast madalam. Kuidas me seda teeme? Meil on bussis korraga palju sõitjaid ja kütusekulu jaotub seega rohkemate inimeste vahel. See teeb ühe sõitja vedamise odavamaks.