Ettevõtte käive kasvas 2013. aastaga võrreldes 1,2% ning kasum 10%. McDonald's Baltikumi tegevjuhi Vladimir Janevski sõnul võib arvestades konkurentsitihedat turuolukorda tulemustega rahule jääda.

Janevski sõnul on inimeste majanduslik enesekindlus taastumas ning ning Balti riikides on väljas söömine märgatavalt hoogustunud. „Meil on hea meel, et eestlastest on saanud ühed aktiivseimad McDonald's restoranide külastajad Euroopas ja et meie kaubamärk on siinsel turul jätkuvalt tuntuim ning eelistatuim. Meie turu-uuring kinnitas, et McDonald's on esimene bränd, mis inimestele väljas söömisega seostub," rääkis ta.

McDonald's restoraniketi eesmärk on seda positsiooni hoida ning kindlustada, panustades pidevalt teenuse edasiarendamisse. „Alustame suurte investeeringutega juba sel aastal renoveerides Sõle ja Rocca al Mare McDonald's restoranid. Tutvustame uut teenusekontseptsiooni, mis tähendab, et tooteid hakatakse valmistama alles pärast tellimuse esitamist. Muudame seega restoranikogemuse personaalseks ning pakume külastajatele üksnes kõige värskema kvaliteediga maitseelamust," selgitas Janevski.

Janevski sõnul uurib ettevõte aktiivselt võimalusi, et avada lähisaastatel uus restoran. „Kuni need plaanid ei ole aga lukku pandud, ei saa me üksikasju restorani võimaliku asukoha teemal avaldada," lisas ta.

Müügitulemuste ning külastajate rahulolu edendamiseks investeerib McDonald's lähiaastatel ka digitaalsetesse lahendustesse. „Võtame kasutusele innovaatilised iseteeninduskioskid, mis viivad restoranikogemuse täiesti uuele tasemele. Kõik külastajad saavad valida puutetundliku ekraaniga iseteeninduspunktist meelepärased tooted ning tasuda nende eest sealsamas. Esimesed iseteeninduspunktid rajame Sõle, Rocca al Mare ja Viru tänava restoranidesse sellel aastal. Lähiaastate jooksul uuendame ka kõik teised restoranid," sõnas tegevjuht.

Lisaks panustab McDonald's igal aastal erinevatesse kampaaniatesse, et pakkuda külastajatele uudsust, parimat elamust ja põnevaid maitseid. „Inimeste harjumused on pidevas muutumises ning meie jaoks on oluline oma külastajate ootustele maksimaalselt vastu tulla. Seetõttu lisame regulaarselt menüüsse erinevate uudismaitsete ning kohalike maitseelistustega sobivaid tooteid. Meie külastajad väärtustavad menüü järjepidevat täiustumist ning usaldavad meie toidu kvaliteeti," kinnitas Janevski.