Väidetavalt on see otsus sõltumatu General Motorsi asjaajamistest PSA kontserniga, vaid tingitud Chervolet viletsatest müüginumbritest, kirjutab Autocar. Ettevõtte turuosa Euroopas on ühe protsendi ringis.

Chevrolet praegusesse mudelivalikusse kuuluvad Aveo, Cruze, Camaro, Volt, Captiva ja Trax. Aastas müüs ettevõte siinkandis umbes 200 000 autot.

Chevrolet pakub pärast seda Euroopas vaid teatud automarke, nagu näiteks Corvette. Laiemalt jääb ettevõte SRÜ riikidesse. Ettevõtte sõnul aitab muudatus Opelit ja Vauxhalli, mis on SRÜ-s edukamad kui Euroopas.

GM võttis sellel teemal personaalselt ühendust ka Amserv Grupi AS-iga, mis on Chevrolet' müüja Eestis 1990. aastate keskpaigast. "Meil on väga kahju, kuna margil on Eestis selgelt oma tarbijaskond," ütles BNS-ile Amservi tegevjuht Mart Mägi.

Alates 2010. aastast on Chevrolet' müük liikunud Eestis tugevasti ülespoole, seda eriti seoses GM-i globaalse strateegia ja täiendatud mudelivaliku toel. Samuti on Chevrolet' hinnad Amservi sõnul konkurentsivõimelised. 2013. aastal on Chevrolet suutnud võrreldes Opeli ja paljude teiste markidega turuosa suurendada ning tõusnud üle 2 protsendi Eesti sõiduautode turust.

Amserv kinnitas, et varuosade tarnes ei näe GM ühtegi muutust, samuti ka nende autode teenindamises kuni vastava auto eluea lõpuni.

GM sai kolmandas kvartalis Euroopast 214 miljonit dollarit kahjumit. Opeli ja Vauxhalli 249 000 sõiduki müük andis 64 protsenti Euroopa tuludest. Chevrolet' sõidukeid osteti Euroopas 138 000.

Suurem osa Euroopas müüdavatest Chevrolet'dest valmistatakse Lõuna-Koreas.