Cityconi Rocca al Mare kaubanduskeskuse selle aasta esimese kuue kuu käive tõusis aastaga 12 protsenti 61,5 miljoni euroni, teatas Citycon BNS-ile.

Kristiine keskust külastas selle aasta esimese kuue kuuga 3,71 miljonit inimest ja Rocca al Mare keskust 3,07 miljonit inimest. Mai alguses Mustamäel taasavatud Cityconi Magistrali kaubanduskeskust külastas kahe kuuga 0,89 miljonit inimest.

Võrreldes möödunud aasta esimese poolaastaga kerkis Kristiine keskuse külastajate arv 10,7 protsenti, Rocca al Mare kaubanduskeskuse külastatavus suurenes 1,6 protsenti.

"Kristiine keskus on end noortele suunatud moekeskusena kehtestanud ja korralikult käima läinud," kommenteeris Cityconi ärijuht Baltimaades Mati Pops, kelle sõnul on pärast Kristiine keskuse ostu möödunud aastal Cityconi tehtud täiendavad investeeringud ja mõned muutused kaupluste kontseptsioonis end õigustanud ning käivet neljandiku võrra suurendanud.

Citycon märkis, et teadaolevalt kasvas Kristiine keskuse käive esimesel poolaastal Tallinna kaubanduskeskustest kõige enam.

Jaekaubanduspindade haldamisele ja arendamisele spetsialiseerunud Citycon OYJ omab Eestis Rocca al Mare, Kristiine ja Magistrali kaubanduskeskusi. Kokku omab ja opereerib Citycon Eestis, Soomes, Rootsis ja Leedus 36 kaubanduskeskust ja 41 muud jaekaubanduskinnisvara.