Ettevõte tahab seoses uutele turgudele sisenemisega Araabia riikides müüa 2015. aastal kokku vähemalt 50 000 nutikat taimepotti.

Click&Grow juhi Mattias Lepa sõnul on nutikate taimepottide edu kõrbelise kliimaga riikides arusaadav, kuivõrd inimesed hindavad elusaid taimi eriti kõrgelt ning omakasvatatud taim tekitab uudishimu ja üllatust.

“Kõrberiikides veedavad inimesed väga suure hulga ajast reguleeritud kliimaga siseruumides ning roheliste taimede ise kodus kasvatamine on muutumas kiiresti populaarseks,” lisas ta.

Lisaks Araabia riikidele on Click&Grow alates novembrikuust sisenenud tugevamalt ka USA turule. Tooted on müügil 2500 müügipunkti omavas jaeketis Home Depot ning ligikaudu 10 000 müügipunkti omavas jaeketis Florists’ Transworld Delivery (FTD).

Click&Grow on tänaseks maailmas kokku müünud üle 200 000 nutika taimepoti ning pakub Eestis läbi allhankijate tööd 50-70 inimesele. 

Lepa sõnul on ettevõtte tegevus muutumas senisest enam teadusmahukamaks, mille tulemusena on kasvanud vajadus palgata tööle nii materjaliteadlasi kui ka insenere.