Tähtsat sünnipäeva tähistatakse suudluskampaaniaga, mille nägudeks on lisaks maailmakuulsatele staaridele ka Stig Rästa ja Tanja Mihhailova. Kampaania käigus jagatakse tarbijatele 345 000 pudelit tasuta Coca-Colat.

1915. aastal esitas Coca-Cola koos oma villimispartneritega mitmetele Ameerika Ühendriikide klaasitootjatele loovülesande töötada välja „omalaadne pudel, mida oleks võimalik pimedas käsikaudu ära tunda ja mis oleks eristatav ka siis, kui see on näiteks maha kukkudes purunenud."

Väljavalituks saanud pudelidisaini lõi Terre Hautes asuv Root Glass Company, imiteerides pudeli loomisel kakaoubade piklikku ja soonelist kuju. Pudelidisain patenteeriti 16. novembril 1915. aastal ning on sellest ajast saati inspireerinud möödunud sajandi signatuurhetki nii filminduses, sotsiaalajaloos, disainis kui ka kujutavas kunstis.

„Coca-Cola klaasist kontuurpudel on disainiklassika, mis on aja proovile vastu pidanud ja jäänud moest sõltumatuks," ütles Coca-Cola Baltikumi turundusjuht Monika Rajamäe. "Soovisime teha kampaania, mis tähistaks Coca-Cola viimase 100 aasta rikkalikku pärandit ning ajalugu ja näidata, kuidas see on jätkuvalt popkultuuri ikoonina püsima jäänud."


Vastvalminud reklaamides esinevad staarkuulsused Marilyn Monroe, Elvis Presley, Rita Ora ja Avicii ning kohalikud staarid Stig Rästa ja Tanja Mihhailova. Reklaamides kujutatakse seda, kuidas pudelisuu staare justkui suudleb - kogemus, mida on jaganud kõik möödunud sajandi põlvkonnad.