„Tehniliselt on meie poolt kõik selleks valmis, et saaksime hakata liini teenindama,“ ütles Copterline Eesti juht Tõnis Lepp Eesti Päevaleht Online’le.
Liini tellija on Soome ettevõte AS Hiab, kelle üks soomlasest omanik on ka Copterline osanik.
Seda, kuna AS Hiab otsustab lendudega alustada Lepp öelda ei osanud.
„Copterline’l pole plaanis ise Narva ja Helsingi vahele liini luua. Tegeleme sel suunal vaid tellimuslendudega.“
Lepa sõnul tooks uue liini avamine endaga kaasa suuri kulusid.
„Tuleks ehitada lennuväli ja kõik muu, mida kommertsliini teenindamisel vaja läheb,“ tõdes ta.
Ülelendude tellija AS Hiab keeldus kommentaaridest ega öelnud, kuna toimub esimene lend.
AS Hiab asub endise Narva tehase Baltijets territooriumil ja selle vahetusse lähedusse leidis Copterline ka sobiva maandumisplatsi.
Hiab te­gut­seb en­di­se Nar­va Bal­tijet­si sõja­te­ha­se ter­ri­too­riu­mil me­tal­litööt­le­mi­se­ga.
Nar­va-Jõesuu lin­na­pea And­res Noormä­gi ün varem Päevalehele rääkinud, et idee tekkis ühel koh­tu­mi­sel Nar­vas te­gut­se­va­te soom­las­test et­tevõtte­juh­ti­de­ga.
“Neid on vii­ma­sel ajal pä­ris pal­ju tek­ki­nud ja ühel esi­mes­test koh­tu­mis­test tu­li ju­tuks, et pe­re on kau­gel ja ko­ju Soo­me sõit­mi­ne võtab pal­ju ae­ga,” rää­kis Noormä­gi.
“Sealt tu­li­gi mõte alus­ta­da es­malt just tšar­ter­len­de Hel­sin­gis­se. Ja sealt Nar­va-Jõesuus­se VIP-rei­se,” sel­gi­tas Noormä­gi.

Tallinn-Helsingi liin ootuspärane

„Copterline Tallinna ja Helsingi vahelisel liinil on praegu läinud ootuspäraselt,“ tõdes Lepp.
„Oleme liini tehniliselt tööle saanud ja loodetavasti saanud tagasi ka klientide usalduse.“
Lepa sõnul pole lähemasse tulevikku erilisi muutusi plaanitud.
„Tegeleme pigem sellega, et hoiame oma praegust liini usaldusväärsena ja täpsena.“
Copterline taasalustas Tallinn-Helsingi liinil sõite tänavu kevadel.