Lisaks kasvas novembris Delfi ja Postimehe lugejanumbrite vahe. Novembrikuus toimus maailmas palju sündmusi ja inimesed tarbisid rohkem uudiseid ning enim eelistati esmase infoallikana Delfit.

Gemius Audience’i andmetel külastati novembrikuu keskmisel päeval Delfi keskkondi enam kui 820 000 korda, millest ligi 40% külastustest tehti mobiilsetest seadmetest. Delfi ja Eesti Päevalehe peatoimetaja Urmo Soonvaldi sõnul on Delfi suurima keskkonna taustaks see, et inimeste esmane valik uudiste ja info otsimisel on just nimelt Delfi, ka mobiilsetes keskkondades. Delfi suurtes lugejanumbrites mängivad olulist rolli sisulised eriprojektid, kuhu panustab kogu uudistetoimetus. Näiteks sellel aastal tõid suuri lugejanumbreid valimised, Eesti Vabariik 97, Eesti Mõjukad 2015, korvpalli EM ja mitmed teised päevakajalised eriprojektid.

Allikas: Gemius

“Meie suurim väärtus on uudiste edastamise kiirus ja mitmekesisus. Me katame valdkonniti väga laia spektrit, toodame uudiseid võimalikult kiirelt, et need jõuaksid õigel hetkel Eestis elavate inimesteni,” rääkis Soonvald. “Lisaks on meie suure hulga lugejaskonna esmaseks ekraaniks mingitel hetkedel just nimelt tahvelarvuti ja/või nutitelefon, millest sisu tarbitakse. Desktopist uudiste lugemine püsib endiselt eesrinnas, kuid mobiilsete seadmete arvud näitavad igakuiset kasvu,” lisas Soonvald.

TNS Emor uuringuspetsialisti Jüri Järve sõnul suurenes TNS Emori poolt tehtava interneti kasutajaskonna uuringu TNSMetrix+ andmetel Delfi keskkondade novembri kuu keskmise päeva külastajaskond ca. üheksa tuhande inimese võrra küündides 332 000 külastajani päevas. See on tänase päevani suurim keskmise päeva kasutajaskonna number Delfi keskkondadel. Kasutajaskonna rekordi tegid ka Postimees keskkonnad, mille keskmise päeva kasutajaskond tõusis 305 000 inimeseni päevas. Mõlema keskkonna kasvu taga on inimeste suurenenud kasutusaktiivsus, mida kindlasti suurendab lisanduvate seadmete hulk.

Soonvaldi sõnul näitab see Delfi selget liidripositsiooni uudiskeskkondade seas. Delfi toimetuse tööd on just selles vaates ringi mängitud, et nad suudaksid võimalikult kiiresti inimesteni uudiseid viia ja see on kindlasti üks olulisemaid tegureid liidripositsiooni säilitamisel. Lisaks on Delfi sel aastal lansseerinud mitu uut teemaveebi, mis on tänaseks tekitanud kümnetes tuhandetes uusi lugejaid. Uute eestikeelsete teemaveebide edust tulenevalt on Delfi toonud turule ka kaks uut venekeelset teemaveebi: reisiportaali turist.ee ja naisteportaali woman.ee ning suurendanud ühtlasi ka venekeelse Delfi toimetuse ajakirjanike hulka.