Delfi juhatuse esimehe Ville Jehe sõnul suutis Delfi 2001 aastal täita põhilised ärilised eesmärgid ja stabiilse kulubaasi pealt kahekordistada tulusid. Äriliste eesmärkide täitmise oluliseks eelduseks oli aga Delfi portaalide lugejaskonna märkimisväärne kasv.

Aastaga suurenes 6 portaali kasutajaskond ligi kahekordseks, ulatudes aasta lõpuks 700 000 kasutajani, kellest üle 40% on Eestis.

Numbritest olulisemaks võib Jehe sõnul pidada seda, et aastaga kinnistus Delfi portaalide liidripositsioon Baltimaades nii kasutajaskonna kui reklaamiraha turul ning samuti Delfi kui meediakanali roll. Delfi on TV3 ja BNSi kõrval täna ainus kolme Balti riiki kattev meediaorganisatsioon ning seetõttu on ettevõtte sees domineerivaks arvestusprotsess ning võrdlused Baltikumi tasandil.

2001 aastal oli Jehe sõnul selgelt näha, et Läti ja Leedu internetiturud arenevad kiiremini, kui Eesti. Praegu on veel olukord, kus Eesti on nii kasutajate arvult, kui reklaamirahalt liider, andes ligi 40% kasutajatest ja 50% Delfi käibest, kuid eelaolev aasta ilmselt muudab neid vahekordi oluliselt.

Kui Eestis on internetireklaamiturg stabiliseerumas, siis Lätis ja Leedus jätkub kiire kasv. Ärilise poole pealt ootame kiiret tulude kasvu mobiilsetelt teenustelt ning seda kõikides Balti riikides.

Oluliselt kasvas aastaga ka Delfi sisuline maht. Eestis on eraldi alamkeskkondadena populaarsust kogunud vene keelne rus.delfi.ee, samuti Naisteleht, Noortekas, Kuhu minna! ja Autoleht. Lisaks uudistele ja kommentaaridele täienes Delfi paarikümne erineva teenuse võrra.

Delfi opereerib 6 portaali Baltimaades. EMORi poolt läbiviidava Gallup e-Rating uuringuandmete kohaselt on Delfi Eestis koige tuntum internetikeskkond, mille kaubamärgi tuntuseks mõõdeti 90% koigist internetikasutajatest. Sama uuringu kohaselt kasutas käesoleva aasta kolmandas kvartalis Eestis Delfit 291 000 inimest vanuses 15-74 aastat. Delfi kuulub MicroLinki gruppi.