Finaali pääses 12 paremat individuaalvõistlejat ning kolm meeskonda. 12 individuaalvõistlejat müüsid publiku ja žürii ees eri tooteid, näiteks nähtamatut hiina ööpesu, hääle kiledaks muutmise eliksiiri ja veekindlat täpilist vanniülikonda, edastab Findexa.

MüügiGuruks 2004 pärjatud Laur Sibold säras isesulavate suuskade müügipresentatsiooniga. Parimate valimisel osales ka publik.

Samuti selgitati välja 2004. aasta parim müügimeeskond, milleks osutus Sunoreki müügitiim. Meeskondlikul võistlusel tuli koostöös viia läbi kiire müügikoolitus publikule ning vastata kuulamisülesandele. Meeskondlikult auväärse II kohaga pärjati Delfi Otsingut müügitiim, kolmandaks jäi 1188 Infoabi.

Delfi Otsingu müügijuht Tõnu Laas peab üritust igati vajalikuks: “See on ainus võimalus tõelisel müügihail ennast virtuaalselt proovile panna — ei nõua liialt aega, küll aga nupukust ning kiiret reageerimist. Lisaks heale õpikogemusele toob see kindlasti elevust argipäeva ning vähemalt meie noorukese kollektiivi puhul aitas kaasa tõelise meeskonnavaimu tekkimisele.”

Delfi Otsingu teist kohta võib hinnata seda kõrgemalt, et 40 meeskonna seas jõuda finaali on suur saavutus tiimile, mis eksisteerinud vaid paar nädalat, lisas Laas.