Võrreldes septembriga kasvas Delfi käive 30 protsendi võrra, teatas ettevõte ETAle.

Selle aasta kolmandas kvartalis ja ettevõtte majandusaasta esimeses kvartalis oli Delfi kahjum 3,3 miljonit krooni, mis on üle kahe korra väiksem möödunud aasta sama perioodi kahjumist. Delfi juhatuse esimehe Ville Jehe sõnul jõuab Delfi jooksvasse kasumisse 2002. aasta lõpuks.

Jehe sõnul on käibekasv oktoobris seotud hooaja alguse hilinemisega, mida näitab ka mitmete septembris terrorirünnakute tõttu edasi lükatud reklaamikampaaniate jõudmine internetti oktoobris.

“Juba 4-5 kuud järjest on internetireklaami müük Läti ja Leedu turul kasvanud kiiremini kui Eestis,” ütles Jehe. “Esmakordselt moodustab oktoobris Eesti reklaamimüük alla 50 protsendi Delfi kogu müügist,” ütles Jehe.

Leedu portaali juhi Jurga Eivaite sõnul on Leedu internetireklaami turg kasvanud aastaga neli korda ning Delfi müük Leedus 8 korda.

Lätis on Delfi müük kasvanud aastaga üle viie korra.

Delfi opereerib kuut portaali Baltimaades. Delfi portaale kasutas EMORi poolt läbi viidava uuringu kohaselt käesoleva aasta esimesel poolel 486.000 inimest vanuses 15-74 aastat. Päevas külastatakse Delfi portaale enam kui 200.000 arvutist.

Delfi kuulub MicroLinki gruppi.