Kui veel juunis oli Läti kõige suurema kasutajaskonnaga portaal Inbox, siis juulis rebis Delfi end ka Läti suurimaks veebikeskkonnaks, kindlustades Ekspress Grupi portaalidele esikoha kõigil kolmel Balti turul.

Läti Delfi peatoimetaja Ingus Berzinš ütles seda tulemust kommenteerides, et nende meeskond on ära teinud väga suure töö, panustades sageli rohkem, kui on nõutud.

"Keskendume mitmetele valdkondadele, alustades sellest, et esindame „vana hea“ kvaliteediga ajakirjandust, püüdes olla alati esimene, kes valgustab valitsuses toimuvat, kajastab spordisündmusi, konflikte välismaal ja palju muud. Meie tähelepanu jagub ka mitte-uudislikele teemadele – kuidas luua ilusat aeda, kuidas küpsetada maitsvat kooki ja milliseid kohti peaks turist külastama Itaalias.
Nii oleme hoidnud oma lojaalseid lugejaid, aga pälvinud ka uute lugejate tähelepanu," rääkis Beržins tegevustest, mis portaalile edu on toonud.

"Lisaks oleme viimase kahe aasta jooksul tutvustanud meie lugejatele ka uue meedia võimalusi – blogid, videod, kasutajasõbralik mobiiliversioon ja levitame oma sisu ka sotsiaalmeedias, mistõttu nimetati meid Läti sotsiaalmeedia kõige mõjukamaks brändiks. Nüüd saame oma töö vilju nautida," ütles Beržins.

Teisel kohal on Lätis Inbox ja kolmandal kohal Postimehele kuuluv Tvnet, mis alles äsja ostis enda alla ka teise suure Läti veebikeskkonna Apollo, kulutades selleks ca 1,5 miljonit eurot, kuid isegi kahe portaali liitmise tulemusena ei tõusnud nad juulis kõrgemale kolmandast kohast.

Neljandal kohal on lätlaste loodud sotsiaalvõrgustik Draugiem ja viies, jäädes esinelikust juba pikalt maha, mail.ru.