90ndatel oli Andrew Shue väga aktiivne noor. Lisaks ilueedi mängimisele tagus ta ka profi tasemel jalgpalli Los Angeles Galaxy ridades ning tegeles heategevusega. Koos sõbraga lõi ta nimelt Do Something (Tee midagi) heategevusorganisatsiooni, kus on tänaseks 2 miljonit liiget ning mis on aidanud 11 miljonit noort kogu riigis. See on aga alles algus.

Näitlejatööst sai Shue'l pärast Melrose Place'i villand. Tal oli kolm poega ja seljataga lahutus. Aastaga leidis ta aga uue armastuse ja abiellus taas. Kaasavaraks sai ta kaks kasutütart. Samal ajal, saades inspiratsiooni oma pereelust, alustas ka mehe uus ja väga tulus projekt - CafeMom.

Esmalt tegid Shue ja tema sõber internetikeskkonna Club Mom. Sinna oodati emasid, sisuks blogid, erinevad teated, artiklid ja palju muud. See oli CafeMomi eelkäija. Shue oli nimelt märganud, kui palju tema abikaasa ja väikeste laste ema sõltus teiste emade nõuannetest ja toest. See oli abikaasale väga oluline. Shue mõistis, et veebis ei ole sellist kohta, kus emad saaksid koos käia ning omavahel infot vahetada.

Mitmed uuringud on näidanud, et väikelastega emad on sotsiaalmeedias kõige aktiivsemad - käiakse erinevates foorumites, postitatakse sõnumeid, jagatakse infot. Lisaks on nad valmis kulutama ka palju raha, mis tähendab, et reklaamiostjad on nende järgi näljased.

Seega polnud ime, et 2006. aastal (samal aastal, kui Facebook oma „uksed" kõigile avas), sai Club Mom'ist populaarne CafeMom. See oli sotsiaalmeedia võidukäigu algusaeg.

Kiiresti hakkas lehekülg sisse tooma 6 miljonit dollarit kvartalis. 2010. aastal lükkas CafeMom tagasi Yahoo 100 miljoni dollari pakkumise. 2011. aastal oli veebikeskkonna käive juba 30 miljonit dollarit aastas.

CafeMom nägi seda, et emad on need, kes maailma valitsevad ja ainult teised emad saavad teada, mis tähendab olla ema. CafeMomil on ka mitmeid sõsarkeskkondi nagu TheStir, MamasLatinas ja The Prowl.Kõik suunatud eelkõige naistele.

CafeMom'ist on saanud üks populaarsemaid ja enim külastatavaid keskkondi internetis. 2014. aasta jaanuari seisuga on selle väärtus 200 miljonit, kuid see kasvab pidevalt.

Sellist elu on elanud kunagine naiste lemmik Andrew Shue - näitleja, profisportlane, filantroop, edukas veebiettevõtja ja viie lapse isa.